۞ اگر رویات اینه ؛ برو اسباب بازی فروشی ...
پـِـسر بـا قـد بــــلند !....
بـا تـه ریـش....
پـیرهن مـردونه بـپوشه،
آسـتین بـزنه بالا...
کـات رو سـینه ...
دخـتر بـا مـوی مِـشـکی...
بـا سـاپرت....
هَـمش چِــــــــــــــرتِ !
ایـن چـیزا رو یه عـروسکم مـیتونه داشته باشه !!
اگه از این چیزا میخواین
" اسـباب بازی فروشی " !!
پـسر بـاس مَــرد بـاشه,
بـاس طـوری باشه که بـشه بِـش تکیه کرد.
دخـتر باس پـاک باشه ,
خـــانـم بـاشه ,
طـوری باشه کـه مـرد بـتونه زنـدگـیشو بـاش بـسازه !
لـُطفـا بـا ایـن خـواسته های چِـرت و بـی مَـنطق رابـطـه هـاتونو تیره نـکنید
+ نوشته شده در چهارشنبه نهم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 7:26 توسط آرامش
|