پـِـسر بـا قـد بــــلند !....

بـا تـه ریـش....

پـیرهن مـردونه بـپوشه،

 آسـتین بـزنه بالا...

کـات رو سـینه ...

دخـتر بـا مـوی مِـشـکی...

بـا سـاپرت....

هَـمش چِــــــــــــــرتِ ! 

ایـن چـیزا رو یه عـروسکم مـیتونه داشته باشه !!

 اگه از این چیزا میخواین

" اسـباب بازی فروشی " !!

پـسر بـاس مَــرد بـاشه,

 بـاس طـوری باشه که بـشه بِـش تکیه کرد.

دخـتر باس پـاک باشه ,

 خـــانـم بـاشه ,

طـوری باشه کـه مـرد بـتونه زنـدگـیشو بـاش بـسازه !

لـُطفـا بـا ایـن خـواسته های چِـرت و بـی مَـنطق رابـطـه هـاتونو تیره نـکنید